[gnome-nl] Fw: Re: [KDE-i18n-nl] Image in Unetbootin

Het kunnen googlen op een woord is voor mij niet voldoende. Nederlandse vertalingen moeten beschrijvend zijn voor hetgeen zij aanduiden. Schijfkopie is een uitstekende vertaling want het legt precies uit wat het uitvoeren van de  opdracht  doet.. Het maken van een kopie van (een deel van) de schijf. Ik zou als gebruiker direct weten waar de term voor staat. Grt. Tim

Sent from Samsung Mobile