Re: [gnome-nl] Accounttype wijzigen gedeeltelijk onvertaald

Dit is het programma users-admin dat onderdeel is van het pakket gnome-system-tools.�

Ik heb even gezocht[1], maar deze string is al in april 2010 vertaald. Misschien is er iets anders mis...

Zijn jullie trouwens bekend met Translators Tools[2]? Dat zijn handige scriptjes om het leven van een vertaler makkelijker te maken.�Zelf ben ik me daar nu een beetje in het verdiepen en aan het kijken of ik daar in kan bijdragen. Met search "waaronder het installeren" kreeg ik direct resultaat in welk pakket deze string zit en de originele tekst. Er is nog veel meer mogelijk, maar het is nog een beetje work in progress. Als ik meer hierover weet zal ik dat wel laten weten. De bedoeling is dat er een PPA voor komt.�

Ik heb dan maar gelijk even de code uitgecheckt en bekeken. Hij staat daar niet in de Nederlandse .po. Dus denk dat daarom gewoon de Engelse gebruikt wordt.�

[1] -�https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/gnome-system-tools/+pots/gnome-system-tools/nl/+translate?batch=10&show=all&search=can+change+anything+on+the+system
[2] -�https://launchpad.net/lp-translations-tools

Groeten,
Rachid.�