[gnome-nl] FYI; X-GNOME-Keywords vertalen

Dag vertalers,

Toen ik bezig was met het vertalen van gnome-control-center kwam ik een string tegen die wordt gebruikt in het bestand gnome-info-panel.desktop.in.in voor de tag: _X-GNOME-Keywords
Ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Maar kwam erachter dat het wordt gebruikt om op te zoeken door de gebruiker. Het is dus niet echt een vertaling. Het kan hier dus ook handig zijn de originele string in te houden. Zo ziet het origineel eruit:
_X-GNOME-Keywords=device;system;information;memory;processor;version;default;application;fallback;preferred;

Ik heb ervoor gekozen om een aantal Engelse woorden erin te laten. En wat Nederlandse eraan toe te voegen.

http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-November/msg00097.html
http://mail.gnome.org/archives/gnomecc-list/2010-November/msg00029.html

Groeten,
Rachid.