Re: [gnome-nl] T-DOSE

Hoi Erik,

Op zondag 02-09-2007 om 02:17 uur [tijdzone +0200], schreef Erik
Snoeijs:

> Op de website (www.t-dose.org) valt te lezen dat het donderdag 13 en
> vrijdag 14 oktober gehouden word. Vorig jaar stonden wij daar met een
> gnome event box en 3 mensen met 4 machines.

> Zelf denk ik niet in de gelegenheid te zijn om daar beide dagen te
> kunnen staan, door omstandigheden heb ik simpelweg niet genoeg vrije
> dagen om dat te verantwoorden naar mezelf.

Hetzelfde gebrek aan vrije dagen geldt voor mij. Helaas, want ik had het
best leuk gevonden om daar weer naartoe te gaan.

Waar zijn de enthousiaste studenten gebleven die zelf bepalen hoe ze hun
tijd indelen? Zonder nieuwe aanwas wordt dit niks...