Re: [gnome-nl] gnome start niet goed op

On zo, 2007-10-07 at 10:06 +0200, J.L. Blom wrote:

> Ja!,
> Fedora.
> Dat gebruik ik. Maar een partiële  upgrade van een versie (fc5 naar fc7)
> t.g.v. leesfouten op een dvd is een van de meest lastige zaken om te
> herstellen.

Yep, of dat nu Ubuntu of Debian of Fedora of wat dan ook is, bij een
upgrade die mislukt omwille van media- of netwerkproblemen zal je altijd
miserie hebben.

In ieder geval, ik zou gewoon proberen yum --update uitvoeren, dat zal
alle nog niet-geupgrade paketten updaten naar de nieuwste versie
aanwezig in Fedora 7.

> Debian is ook een hele goede distributie maar ik ben nog steeds meer
> vertrouwd met .rpm dan .deb pakketten en Ubuntu (een debian kloon) vind
> ik gewoon niet prettig. Ik heb het als een tweede OS op een ander
> systeem geïnstalleerd maar ik ben meer vertrouwd met Fedora.

Je bent zeker niet de enige die Ubuntu absoluut niet graag gebruikt. :-)

--
Frederik Himpe