Re: [gnome-nl] Voornamen in vertalingen.

Op vr, 30-06-2006 te 12:01 +0200, schreef Wouter Bolsterlee:

> Miep, Truus, Annie, Bep.

Dat lijkt me het lijstje van namen die NIET te gebruiken vallen voro
Vlamingen ;).

Als ik morgen terug op broadband zit zal ik mss eens de top van Vlaamse
namen (als ik die vindt) en Nederlandse namen vergelijken en een
synthese maken.  Veel namen van op
http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/index.jsp vindt je hier ook hoor.

Jongens:
Daan
Thomas
Tim
Thijs
Sven
Stijn
Ruben
Niels
Jan
Tom

Meisjes:
Sanne
Sophie (wel liever Sofie me dunkt :p)
Anne
Eva
Iris
Anouk
Femke
Julia
Lotte

Dit is waarschijnlijk enorm beïnvloed door mijn smaak dus ik verzoek
me'n Vlaamse lotgenoten hun inbreng niet achter te laten :).

mvg,

Karel .