gnome-dictionary - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: gnome-dictionary – master – help (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-dictionary/master/help/hu

Kész lettem vele még időben. Nézd át kérlek és töltsd fel! Holnap reggel megcsinálom újra a képernyőképet,
mert az eredetin van vetett árnyék, amit csináltam, azon meg nincs.
Szerintem találtam egy hibát a szövegben. Az utolsó stringben azt mondja, hogy a beillesztést általában a
Ctrl+P gyorsbillentyűvel lehet elvégezni. Szerintem meg a Ctrl+V kell hozzá, a Ctrl+P a nyomtatás szokott
lenni.

Balázs Úr
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.