gnome-klotski - gnome-3-12

Sziasztok,

gnome-klotski – gnome-3-12 – help (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-klotski/gnome-3-12/help/hu

Elkészültem a fordítással, kérek szépen egy átnézést! A fordítást nagy része sablonszöveg volt, amelyet a
fordítómemóriából változatlan formában tettem be. Azonban majdnem mindegyik ilyenhez 2-3 változat volt a
fordítómemóriában, nem vagyok benne biztos, hogy mindenhova a legjobbat tettem be. Elég, ha ide feltöltöd,
majd egy git cherrypick-kel átteszem a többi ágba is, nincs semmi változás sehol sem. Megcsináltam a
képernyőképeket is.

Balázs Úr
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.