Kunordigado de terminaro

Saluton,

Mi jam postis parto de ĉi-suba mesaĝo al Gnome-Gitlab. Pardonu se la duoblo estas malbonvenata. Diru al mi, kiujn kanalojn preferas vi por diskuti.

Estus bone ke ni havas komuna terminaro por kunordigadi la tradukoj, do la uzsperto estas harmonia.

Ekzemple ni povus uzi la Gitlab-vikion por tio. Nu, eble jam ekzitas ion, sed mi ne trovis ĝin per la team-paĝo, kontraŭekzemple al la paĝo de la Franca teamo kiu fiksas prioritatojn, kaj provizas al ekstera retejo por kunordigado.

Mi ja volonte ekverkos la vikion se vi aldonas min al la teamo. Aŭ uzi ekzistantan solvon ankaŭ estus tute bona, kompreneble. :)

Ĝis, Mathieu