[team-gnome-gr] Ημέρα Ανοικτού Λογισμικο ύ 2011 στη Φλώρινα

Γειά σας φίλοι μου,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκδήλωση στη Φλώρινα.

Δείτε το report μου στο Blog μου.

http://stathisuse.blogspot.com/2011/09/2011.html

Όπως αναφέρω και στο report, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Μιχάλη Κοτσαρίνη της κοινότητας Ubuntu και τον Νίκο Ρούσσο της κοινότητας Fedora που μου απέστειλαν υλικά των διανομών τους. Για τις κοινότητες openSUSE και Gnome έχω πιο άμεση επαφή για προμήθεια υλικού.

Τα υλικά που περίσσεψαν, δώθηκαν στο ΤΕΙ Πληροφορικής Καστοριάς (γίνεται προσπάθεια από τον Αλέξανδρο Βέννο, φοιτητή του τμήματος, να οργανωθεί ομάδα Linux) καθώς και στο Kοζάνη LUG.

Ευχαριστώ για την συνεργασία σας.
Εύχομαι και του χρόνου.
Have a lot of fun!!!
Στάθης