Re: [team-gnome-gr] Μνεία μεταφρασ τών

2010/11/17 Εμμανουήλ Καπερνάρος <manolis kapcom gr>

Στις 17 Νοεμβρίου 2010 1:02 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:

To patch το βλέπω περασμένο και στα 3 από τα παραπάνω. Το ότι κάνει αναφορά στο LC_ALL=en_US.UTF-8 σημαίνει ότι το patch είναι περασμένο.

έχεις δίκιο είχα θολώσει πριν :P
το patch λοιπόν είναι περασμένο παντού.

Έτρεξα την εντολή  apt-get source banshee (λαμβάνει το 1.6) και είδα ότι υπάρχει το «LC_ALL=en_US.UTF-8».
Μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι δεν υπάρχει αναφορά για LC_ALL=en_US.UTF-8 στο δικό σου apt-get source;
Κανονικά, UTF-8 == utf8.

Εμένα το apt-get source μου κατεβάζει το 1.8 και υπάρχει το LC_ALL=en_US.UTF-8 κανονικά.
Αυτό που εννούσα πριν λέγοντας ότι το patch δεν είναι περασμένο στο ubuntu ήταν ότι έχει UTF-8 αντί utf8 που έβλεπα στο patch από το bugzilla.
Είχα επικεντρωθεί σε αυτό αντί για το LC_ALL... λάθος μου.

Αν κατάλαβα καλά, όταν εσύ μεταγλωττίζεις το translators.xml είναι μια χαρά. Το πακέτο που μεταγλωττίστηκε από το Debian/Ubuntu έχει το πρόβλημα. Οπότε το πιο πιθανό είναι ο build server να μην έχει το locale 'en_US.UTF-8'.

Πωπω αυτό ήταν από την αρχή... όταν το μεταγλωτίζω εγώ είναι ΟΚ. Το λάθος μου ήταν ότι όταν κατέβασα εξαρχής τον κώδικα (apt-get source) ΔΕΝ δοκίμασα να κάνω compile κατευθείαν. Ήμουν τόσο σίγουρος ότι δεν θα παίξει και έψαχνα τι αλλαγή μπορεί να χρειάζεται για να φτιάξει. Έτσι αλλάζοντας το UTF-8 σε utf8 το μυαλό μου κόλλησε εντελώς ότι εκεί ήταν το πρόβλημα :)

Οπότε για να έχει το ίδιο πρόβλημα και το Linux Mint Debian Edition λογικά η πηγή του κακού είναι κάπου στο Debian; Θα δοκιμάσω debian sid σε virualbox να δώ αν συμβαίνει το ίδιο.

Μπορείς να εντοπίσεις ποιος μεταγλώττισε το banshee με

apt-cache show banshee   # Για όλα τα διαθέσιμα banshee στα αποθετήρια.
apt-cache policy banshee  # Για εκείνο που έχεις εγκατεστημένο τώρα.

Ανάλογα με την έκδοση που έχεις, επικοινωνείς με τα κατάλληλα άτομα.

Εγώ έχω τώρα την έκδοση του Banshee από PPA, από
http://ppa.launchpad.net/banshee-team/ppa/ubuntu/
που σημαίνει ότι οι build servers του Ubuntu/Canonical μάλλον δεν έχουν το locale en_US.UTF-8.

Μπορείς να δεις τα ρυθμισμένα locale με την εντολή
locale -a

Οπότε μπορείς να κάνεις αναφορά σφάλματος τουλάχιστον σε έργα που διαχειρίζονται τους build servers, κάπου στο Launchpad και στο Debian. Ακόμα, μπορείς να το αναφέρεις και στο ίδιο το Banshee / ομάδα μεταγλώττισης του Ubuntu/Debian, που μπορεί να εντοπίσουν τα άτομα που σχετίζονται με τους build servers ταχύτερα.
Σε κάθε περίπτωση το μήνυμα είναι ότι οι 'build servers' φαίνεται να μην έχουν το locale 'en_US.UTF-8'.

Για τα έργα ελ/λακ (ή και κάθε έργο) χρειάζεται επιμονή για την εύρεση της πηγής των προβλημάτων. Δεν έχασες το ενδιαφέρον σου σε αυτό το ζήτημα και κατάφερες να φθάσεις κοντά στη διόρθωση. Αυτό είναι εξαιρετικό.