Re: [team-gnome-gr] nautilus-comments

Εγώ είχα πάρει την πρωτοβουλία να το αλλάξω σε "προσωπικός φάκελος"από
το παλαιότερο  που μπορούσε να είναι πχ "Ο αρχικός κατάλογος του!
jennie" .
Επιπλέον ήταν μεγαλύτερο και δημιουργούσε σύγχυση σε νέους χρήστες με
τον όρο "κατάλογος".
Υπήρχε και μια συζήτηση στα αρχεία της λίστας.
Προσπάθησα ακόμα να αλλάξω και τα σχετικά μηνύματα ώστε να υπάρχει
ομοιογένεια αλλά πιθανόν να μου ξέφυγαν μερικά (νομίζω υπάρχουν και
εκτός ναυτίλου μηνύματα που δυσκολεύουν το έργο της ομοιογένειας).

νικος