[team-gnome-gr] Εκκρεμότητες

Θα ήθελα να πω ότι δε θα είμαι σε θέση να αφιερώσω πολύ χρόνο
για τον έλεγχο των μεταφράσεων, για τις επόμενες εβδομάδες.

Όπως βλέπω τώρα, ο Νίκος είναι τουλάχιστον ενεργός στην αποστολή μεταφράσεων.
Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που έχουμε μποτιλιάρισμα (bottleneck)
στην είσοδο νέων μεταφράσεων;
Γενικά, το χρονοβόρο είναι στον έλεγχο+κριτική νέων μεταφράσεων.
Η προσθήκη θέλει ~5-10 λεπτά το πολύ.
Αυτό που βλέπω να είναι σημαντικό είναι να έχουμε περισσότερα άτομα
που να κάνουν έλεγχο των μεταφράσεων οπότε να μοιραστούμε τη δουλειά.

Οι προσθήκες που γίνονται στο SVN του GNOME είναι στο
https://www.google.com/reader/shared/user/10876535171266458558/label/gnome-el
Υπάρχει και άλλος σύνδεσμος στο www.ubuntu-gr.org που δε θυμάμαι.

Τα πακέτα προς μετάφραση είναι στο
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-24
και το κομμάτι GNOME Desktop είναι το πιο σημαντικό.
Για νέους μεταφραστές, η τεκμηρίωση είναι κάτι καλό για να ξεκινήσει κάποιος.
Ιδίως τα μικρά αρχεία διότι είναι εύκολο να ελεχθούν.

Από τη πλευρά μου, η υποστήριξη πολυτονικού (και πολλές άλλες γλώσσες)
στο GTK+ έχει μπει ήδη
και θα είναι διαθέσιμο στο νέο GNOME 2.24. Πριν από λίγες μέρες μπήκε
το τελευταίο patch.
Το άλλο πράγμα που προσπαθώ να ολοκληρώσω είναι η ενημέρωση της
ελληνικής διάταξης,
της διάταξης εκείνης που θα έχει και πολυτονικό στη βασική διάταξη
πληκτρολογίου.
Χρειάζεται να κάνω δοκιμές για να μην έχουμε πανικόβλητες καταστάσεις
τον επόμενο μήνα.