Re: =?ISO-8859-1?Q?Ozn=E1men=ED?= =?UTF-8?Q?_z=C3=A1jemc=C5=AFm?= o =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad?= GIMPu

Ještě jednou všechny zdravím,

mám jednu prosbu: nutně potřebuji, aby se někdo již stal koordinátorem
GIMPu a já mu mohl vše potřebné vysvětlit, aby práce nestála.

Bohužel jsem se nezorientoval v tom, kdo by tuto práci bral (bylo-li to
řečeno)…

Děkuji,
s pozdravem,
MP

P.S.: Co se týče věci „jakým směrem se při překládání vydat“… De facto
existují tři oblasti překladů:

 1. Překlady týkající se prostředí – bude korespondovat s GNOME.
 2. Překlady týkající se grafiky obecně – bude dodržovat zažité české
názvy.
 3. Překlady týkající se funkcí aplikace – zůstanou ty zažité, pokud
nejsou velmi nevhodné. Dosud nepřekládané řetězce budou diskutovány
(můžeme a budeme srovnávat i s jinými aplikacemi).

Ale tohle je přesně věc, kterou jsem chtěl řešit s koordinátorem…

--
Martin PICEK
 * osobní webové stránky: http://picek.gnome-cesko.cz/