Re: Hleda se prekladatel balicku gbrainy

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 11 Mar 2009 00:48:43 +0100:

> Zdravim vas
>
> Do SVN byl zarazen muj prvotni prevod slovenskeho prekladu gbrainy do
> cestiny [0], ale ja na nej nemam cas :(. Hleda se tedy prekladatel,
> ktery by se o tuto zajimavou hru postaral a ujal se jejiho prekladu.

Ještě pro budoucího překladatele přidám některé problematické řetězce, na
které jsem namátkově narazil a které již nebylo možné upravit:

msgstr "Zvoľte umístění repozitáře, který chcete zaregistrovat:"

Zde by chtělo sjednotit vidy:

msgstr "Zobrazit všechny balíky"
msgstr "Zobrazovat jen nové verze"
msgstr "Zobrazit jen aktualizace"

"Je to obrázok, který doplní všechny možné kombinácie vytvorené zo štyroch "
"prvkov, ak neberieme do úvahy otáčanie."