Re: =?UTF-8?B?cMWZZWtsYWQ=?= F-Spot

Martin Picek <picek martin gnome-cesko cz>, Sun, 08 Mar 2009 22:33:24 +0100:

> Buď to není zvyklost, nebo se jí nedržím. :-)

Když se podíváš na ostatní české překlady, na překlady do jiných jazyků, na
originální dokumentaci a jména jejích autorů, tak zjistíš, že to zvyklost
je. :-) Použitím jiného postupu v jednom katalogu jednoho jazyka se do
systému bohužel zavádí zmatek.

> Podle mě je logičtější se dávat na první místo, protože osobu na prvním
> místě bude někdo spíš kontaktovat než někoho na konci. Nemyslím, že by
> nejpravděpodobněji kontaktovanou osobou měl být někdo, kdo před deseti
> lety přeložil první řetězce…

To jistě dává smysl, ale dovolil bych si tvrdit, že je to spíše
obava z hypotetické možnosti. Lidé obecně příliš nekontaktují,
nezajímají se, atd.

> Dle mého názoru na první místa patří aktivní překladatelé a na první
> místo správce překladu.

Jistě by to takto také šlo, ale v GNOME prostě platí jiné pravidlo.