=?UTF-8?Q?P=C5=99eklad?= =?UTF-8?Q?_=E2=80=93?= GConf Editor 2.26

Chlapci a děvčata, právě jsem přeložil GConf Editor 2.26. Popravdě
řečeno, byl jen jeden nepřesný řetězec, ale zároveň jsem provedl:

 * odstranění personifikací (zbavíme se toho někdy definitivně?)
 * obecná vylepšení překladu (občas něco znělo divně)
 * zlepšení typografie

Katalog je tedy v dobrém stavu a nyní stačí jej udržovat (což hodlám
dělat opět já). Proti kontrole katalogu nic nemám, ale osobně si myslím,
že to není třeba a že je lepší případné síly věnovat katalogům, kde se
vyskytují nějaké obtížně přeložitelné řětězce.

Překlad je nahrán na patřičná místa v naší překladatelské aplikaci.

Děkuji za pozornost,
s pozdravem,
MP

P.S.: Překlad samotného GConfu bude hotov brzy, dám vědět.

--
Martin PICEK
 * osobní webové stránky: http://picek.gnome-cesko.cz/