Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99ekl=C3=A1d=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_n=C4=9Bkdo?= GIMP?

Jiří Eischmann píše v Pá 20. 02. 2009 v 20:30 +0100:
> Jestli se nenajde nikdo tady z týmu, který by na tom s Vámi
> spolupracoval, tak bychom se toho ujmuli klidně my. GIMP je pro nás
> dost důležitá aplikace.

Čistě pro doplnění, kdo „my“?

Já jsem se svou aktivitou teď nějak pasoval na „šéfa“ celé akce hledání
překladatele GIMPu, ale nerad bych se někomu pletl pod nohy, pokud
nějaká taková iniciativa již existuje…

Pokud taková iniciativa není, tak – nevadí-li to někomu – bych se toho
rád ujal. Jsem schopný a ochotný si zájemce o překlad GIMPu „zpracovat“
a naučit je vše potřebné.

Jak jsem ale řekl ve zprávě „Zájemci o překlad GIMPu“ (zaslaná dnes) –
teď bych nechal týden čas, aby se mohli přihlásit i další lidé.

(Mimochodem, tento týden možná nebudu moci reagovat na zprávy v
konferenci, tak se nelekejte, kdybych někomu neodpovídal.)

S pozdravem,
MP

--
Martin PICEK