zvysene mnozstvi ubuntu-spamu

Chtěl bych se ospravedlnit všem, kteří ode mě v poslední době začali dostávat větší množství mailů. Snažím se vyřešit známý problém "ubuntu je strašně zlé a tvoří si překlady jen samo pro sebe". Proto procházím všechny ubuntu balíky v Rosettě a vyhledávám ty, které máme nějak pozměněné (bohužel nelze rozpoznat i ty, kde máme něco navíc). Veškeré změny poté ručně porovnávám, ty špatné přepínám zpět na upstream a ty dobré zasílám jako návrhy na opravu "nahoru". Tudíž pokud jste na GNOME wiki napsáni u některého modulu, kde máme zrovna nějaké změny, pravděpodobně vám dojde nějaký mail s žádostí o převzetí vypsaných změn. Zbytek potom budu nějak postupně hlásit jako bugy (Petr mě asi nebude mít rád :))

Doufám, že se tedy někteří nezaleknete zasílaných návrhů, a naopak oceníte, že se s tím snažíme v Ubuntu něco udělat.

Díky,
Kamil