Re: aktualizace seahorse.mo bez make =?ISO-8859-2?Q?cel=E9ho?= projektu

Vitezslav Kotrla <vitko post cz>, Mon, 18 Feb 2008 20:09:51 +0100:

> pracuji nyní na překladu seahorse a protože je tam velké množství změn,
> rád bych počeštění otestoval. Poměrně bezbolestně se mi podařilo v
> Debianu sestavit seahorse 2.21.90 [1] (ovšem s aktuální verzí z SVN [2]
> jsem příliš nepochodil, nenašel jsem configure ani nic podobného, navíc
> checkout stáhnul zbytečně několik historických verzí). Pokud někdo umí z
> SVN dostat (a sestavit) HEAD pro seahorse, ozvěte se prosím.

Zkuste tyto příkazy:

svn checkout http://svn.gnome.org/svn/seahorse/trunk seahorse
cd seahorse
./autogen.sh
make
[make install]

> Po dlouhém úvodu krátká otázka: asi je zbytečné při změnách cs.po
> pouštět make na celý seahorse; je možné zpracovat pouze cs.po?
>
> (Pokud tomu správně rozumím, z make by měl vypadnout seahorse.mo, který
> stačí nakopírovat do /usr/local/share/locale/cs/LC_MESSAGES/.)

Obecný postup je následující (v adresáři modulu):

svn up
cd po
intltool-update cs
msgfmt -cv cs.po

Ve výsledku budete mít aktuální verzi z SVN, aktualizovaný český katalog
podle verze zdroj. kódů, ověřený katalog a jeho binární verzi
(messages.mo, tu je samozřejmě nutné před/při kopírování přejmenovat).

Cesta může být jiná než "/usr/local/share/locale/cs/LC_MESSAGES/", to je
nutné ověřit.