Re: =?ISO-8859-2?Q?Nov=FD_koordin=E1tor:?= Petr =?ISO-8859-2?Q?Ko?= =?ISO-8859-2?Q?v=E1=F8?=

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Sun, 17 Feb 2008 18:34:07 +0100:

> Dobrý den,
>
> protože se již nikdo další nevyjádřil, jsem pro jmenovat od zítřejšího
> dne Petra Kováře novým koordinátorem českého překladatelského týmu
> GNOME. Gratuluji!
>
> Prosím Petra, aby o této skutečnosti informoval mezinárodní konferenci a
> také Jakuba Friedla.

Děkuji tobě a vám všem! Jsem rád, že jsme se vnitřně na organizaci v týmu
dohodli, jen upozorňuji (a připomínám), že formálně je změna
koordinátora provedena lidmi z The GNOME Translation Project až po nějaké
době po oznámení, které připravím a kopii zašlu také do této konference. Je
samozřejmě také stále možné, že se vše vyřeší odpovědí a dohodou s
dosavadním koordinátorem.

Ještě jednou díky.

S pozdravem