Re: =?ISO-8859-1?Q?p=E1r?= =?ISO-8859-1?Q?_ot=E1zek?= k CoPrekladat

Martin Böhm píše v Po 11. 02. 2008 v 18:21 +0100:
> Nemyslím si, že je dobré lidi hnát do nějakých dlouhodobých závazků. V
> jakékoli dobrovolné činnosti lidé přicházejí a odcházejí, jak jim
> život plyne, mění se jim zájmy, případně přecházejí z překládání na
> programování, mají více školy (práce), potřebují se zabývat skutečným
> životem více atd. Pokud byste někoho nutili do nějakého
> dlouhodobějšího překládání, třeba si celou věc rozmyslí, protože chce
> mít jistotu, že za 3 měsíce bude moci odejít, změní-li se jeho
> situace.
>
> Mé dva centy.
>
> M.

Samozřejmě nikde není napsáno, že člověk to _musí_ dělat a dělat to
napořád, jenom mi přijde jako nejlepší volba, že když _chce_ pomoci, tak
ať si vezme nějaké své aplikace, o které se bude starat. Samozřejmě může
kdykoli vypovědět. Jeho volba. Jen bych se velmi nerad dostávala často
do situace ve které jsme teď.