Re: =?ISO-8859-2?Q?P=F8eklad?= f-spotu

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Sun, 10 Feb 2008 00:37:44 +0100:

> Řekl bych, že je to v pořádku. Aspoň podle lokalizačního průvodce:
>
> http://live.gnome.org/TranslationProject/LocalisationGuide

Na tohle, řekl bych, neexistuje jednoznačný názor. Ti autoři dokumentace
měli svůj pohled, a tak ho prostě uvedli. Já ty zastaralé překlady pro
změnu mažu, také proto, že už je mám uložené v některé z mých osobních
překladových pamětí (třeba v té, co používá Poedit).