Re: Rozeberte si aplikace!

Odpoved v textu nize...

Petr Kovar píše v Út 05. 02. 2008 v 18:17 +0100:
> Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Tue, 05 Feb 2008 10:58:03 +0100:

> Zdravim a diky za vase prispevky! Z vasi e-mailove adresy vidim, ze mate
> take moznost zapisovat do SVN GNOME, ale samozrejme je mozne, abych
> vase preklady misto koordinatora do SVN ulozil ja, a k tomu provedl
> nejakou kontrolu.
No nemam rad SVN a porad se mu uspesne vyhejbam a pokud by Vas to
neobtezovalo, klidne se tomu nastroji vyhnu. Ja mel pristup puvodne do
CVS a kdyz Gnome preslo na SVN, dostal jsem prava do SVN, ale fakticky
jsem ho pouzil asi 5x :)

>  Rad to udelam, ale z casovych duvodu spise az ke konci
> tydne, kdy je mozne ocekavat prispevky dalsich prekladatelu. Pokud chcete
> provest aktualizaci nekdy v nasledujicich dnech, tak prosim napiste, je
> totiz mozna trochu zbytecne preklad nahravat dvakrat po sobe, pricemz by ten
> aktualizovany asi doznal vetsich zmen.
Ok, ja do konce tydne mrknu a poslu preklad aktualni verze vinagre +
budu delat na gtk-engines, vidim, ze tam ten muj kus je, tak se pokusim
dodelat zbytek, pokud to bude v mych silach, ty popisky jsou dost
neprelozitelny nekdy :)

> Nyni je prelozeno z cca 70 %. Viz protokol
> <http://svn.gnome.org/viewvc/gtk-engines/trunk/po/cs.po?view=log> a
> <http://l10n.gnome.org/languages/cs/gnome-2-22>.

> Vyborne. Co se tyce gnome-control-center, to jsem pred nedlouhou dobou
> aktualizoval, od te doby pribylo nekolik malo retezcu, ktere se take chystam
> prelozit. Pokud ale na prekladu chcete pracovat vy, nebo provest nejakou
> revizi, nebudu vam samozrejme nijak branit, naopak.
gnome-control-center jsem napsal, protoze v tom seznamu na LGO
(http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat) neni nikdo napsanej a ja znam
par lidi, co na tom dela, ale je mi to v zasade jedno, vaznej problem je
hlavne cas.

> Petr Kovar

Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org

You can talk Czech, English, Slovakian and a bit German to me :)