=?ISO-8859-2?Q?Hledaj=ED_se_commite=F8i=3F?=

Zdravím Vaši konferenci a omlouvám se, že jsem v ní dodnes nebyl, asi
jsem spal příliš dlouho.
Vítám nové aktivity ohledně českého GNOME a přeji mu hodně úspěchů ve
všech distribucích.

Jak jste jistě četli, jeden můj spolupracovník z Ubuntu, Kamil Páral,
se tu ptal na poměrně dlouhá zpoždění v komunikaci s koordinátorem.
Zajímalo by mne, kolik z Vás má "commit access" do GNOME překladů a
mohlo by případně zastřešit nějakou dočasnou koordinaci překladů,
dokud se nevyjasní otázka zmizelého muže #1 ...

Děkuji za odpovědi,

Martin Böhm