Obvykla prodleva od poslani novych prekladu

Nedávno jsem zaslal Jakubovi Friedlovi nějaké nové překlady. Byl to můj první příspěvek do překladů Gnome. Od té doby se mi Jakub neozval, ačkoliv jsem mu poslal ještě další zprávy, takže bych se chtěl zeptat, jaká je běžná doba odpovědi. Abych byl konkrétnější:

21.1. jsem Jakubovi poslal první zkušební překlad (istanbul)
23.1. mě už nebavilo čekat ;) a zaslal jsem mu dalších pár překladů (eog, eog-plugins, gedit-plugins, nautilus-sendto, totem, xdg-user-dirs-gtk). Představoval jsem si, že to bude commitnutý během pár dní.
28.1. jsem mu napsal mail, že nepospíchám, ale jestli by mi nemohl aspoň sdělit, jestli nové překlady obdržel nebo spadly do černé díry, nebo prostě aspoň že žije a mám čekat

No a protože už to budou dva týdny, tak už mě to připadá celkem dlouhý, protože se zvyšuje šance, že na tom někdo začne dělat a přitom už je to přeložený, jen to jen někde čeká ve frontě. Takže se chci zeptat, jestli je to běžnej stav, něco dělám špatně, nebo prostě co a jak.

Díky,
Kamil

--
Tato zpráva neobsahuje viry, neboť nepoužívám Microsoft® Windows.