Re: =?ISO-8859-1?Q?Nov=E9?= a =?UTF-8?Q?osi=C5=99el=C3=A9?= moduly GNOME 2.24

Zdravim
libgnomeprint a libgnomeprintui byly oba tusim moje (minimalne jeden).
Cele oznameni o vyrazeni/zarazeni casti Gnome pro 2.24 je na [0].

Co se tyce mych balicku, pomalu zacinam pracovat, zatim to jde dobre,
nektere preklady se nezmenily a nekterep otrebuji jen minimum oprav, v
nedeli poslu prvni varku, uvidim, co budu stihat.

V souvislosti s prekladem 2.24 mne Wouter Bolsterlee (uws) upozornoval,
ze bychom meli prekladat primo balicky, ktere jsou (pokud jsou) urcene
pro 2.24, napriklad pro Epiphany se .po soubor 2.24 a HEAD (trunk) lisi,
viz [1] a [2]. Nevim, kolika balicku se to tyka, v seznamu na
CoPrekladat jsou vsechny odkazy na HEAD, predpokladam... Co s tim? Jak
se dostanu primo k 2.24 .po souborum, kdyz listuju v l10n.gnme.org, tak
pod Gnome 2.24 se dostavam jen na HEAD.

[0]
http://mail.gnome.org/archives/devel-announce-list/2008-August/msg00001.html
[1]