Re: [guadec-local] gnome.cat

Just a temps per a la roda de premsa!  Perfecte.  :)

D'on és aquesta foto? Vilanova no.  ;)  Portbou?  :?

Un altre comentari, que ja ho vaig veure a la convocatòria de premsa
(massa tard). L'ús de "GNU Network Object Model Environment" és
actualment considerat 'deprecated'. Com "GNOME Users And Developers
European Conference" no està essent utilitzat a la GUADEC d'enguany i
passarà a la història definitivament a partir del juliol.

El dt 23 de 05 del 2006 a les 23:36 +0200, en/na Toni Hermoso Pulido va
escriure: