-----Missatge original-----
De: guadec-local-bounces gnome org en nom de gil forcada
Enviat el: dj. 18/05/2006 23:43
Per a: guadec-local gnome org
Tema: Re: [guadec-local] Per concretar ...

ramon, si et mires l'agenda de guifi veuràs que el 27 estaré a catalunya
nord amb en toni de softcatala :(

però el que és wi-fi ja es tractarà amb la trobada a tres bandes (upc,
ajuntament i guifi, vaja jo) que farem el dia 30 d'aquest mes

en/na Ramon Navarro Bosch va dir:

--
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de crèixer