Re: [guadec-local] Sessions en català

El dl 15 de 05 del 2006 a les 15:03 +0200, en/na Lluis Sanchez va
escriure:
> A veure, ja em perdonareu, però jo cada vegada entenc menys la
> coherència del Warm up Weekend.
>
> La GUADEC-CA del dissabte crec que està clara i definida. Es tracta d'un
> event de durada curta però suficient perque una persona que no sap res
> de GNOME pugui sortir amb una idea clara del que és en una sola tarda.
> L'audiència objectiu són empreses de Catalunya que s'estiguin plantejant
> treballar amb el desktop de Linux, i la principal promoció que es farà
> de GUADEC-CA anirà en aquesta direcció.

Si l'audiència objectiu són les empreses, possiblement es podria deixar
la xerrada/taller de "GNOME en català. Traducció d'aplicacions al
català" per al diumenge, per exemple (no crec que les empreses hi
estiguin gaire interessades). També es podria moure per a unes hores més
tard el mateix dia.

> Fora d'aquestes sessions de dissabte, no li veig massa sentit programar
> sessions de GUADEC-CA el diumenge, ja que qui vulgui aprofundir en GNOME
> ho podrà fer en les sessions de la GUADEC-ES.

Traiem GUADEC-CA del diumenge, doncs?