Re: Re:[guadec-local] Re: La wifi (era Re: Local workshops)

Aprofito ( infiltrat ! )

Recordo que la setmana següent ( 5, 6, 7, 8 ) hi han les jornades de
programari lliure que s'organtizen cada any per aquestes dates
( http://jornadespl.org ) que l'any passat es van fer a vilanova... .
Que tenen una temàtica general i aquest any es celebrem a la ETSEIB.

Sobre lo de particiar en el tema wifi, hem decidit amb en gil forcada
intentar organitzar-nos ( ell serà el punt d'unió amb la guadec ) per
tal de gestionar el tema wifi.

Per altra banda volia preguntar si s'ha parlat amb els serveis
informàtica de la UPC de vilanova ja que ells manifesten no saber res
d'aquesta jornada ( i suposo que la conexió a internet es volia usar la
de la UPC , o no ? )

Ramon

El dt 28 de 03 del 2006 a les 12:30 +0200, en/na Lluis Sanchez va
escriure: