Re: [guadec-list] bon dia a l'illa del pingüí

Hola topi!

Moltes gràcies per l'oferiment. Sàpigues, però, que estem coordinant
tasques locals com les que proposes (p.e. aguantar micros) :) a
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/guadec-local

Aquí debatim assumptes globals (p.e. de quin color seran les samarretes
del partit de futbol) i en anglès perquè hi ha gent d'arreu.

T'hi esperem a guadec-local!

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org