Re: [GNOME-TR] Pardus ve Gnome

Pisi tam olarak neden gerekli bilmiyorum ama garnome ile sanirim Pardus
uzerinde de GNOME'u rahatca kurabilirsiniz.

Ancak ben gene de GNOME kullanimi icin en uygun dagitimin Fedora/Ubuntu
oldugunu dusunuyorum (Debian'cilar kizmasin ama nacizane fikrim
diyelim :).

Tabi bu soruya cevap olmadi ancak bir oneri olarak RPM'leri acip
onlardaki binary'leri pisi formatina cevirebilirsiniz. Cok zahmetsiz bir
is olmayacak elbette ama bastan derlemekten kurtarabilir bu sizi.
Bilmeden yorum yapma gafletine dusuyorum sanirim ama aklima boyle de bir
sey geldi.