[GNOME-TR] Gnome-Turk Toplu Mesajý, Sayý 21, Konu 7

merhaba bahar,
gnome bir ceviri toplulugu imiþ. ve bu organizasyano nasýl üye oldugumu bir arkadasýn gönderdiði maille anladým. bir süre önce yapmýs oldugum ceviri sýrasýnda yardým almak amacýyla üye olmusum..
http://www.gnome.org.tr/ eger topluluk hakkýnda bilgi almak istersen bu siteyi bir ziyaret etmeni tavsiye ederim.
ben anlam veremediðim bu maillerin kesilmesi için ismimin silinmesini istiyorsum ama calýþmalarý da inceledikten sonra, ve meslegimle de ilgili bir topluluk oldugu için toplulukta kalmaya ve calýþmalara elimden geldiðince katýlmaya karar verdim.
sana gelen maillerden de bildiðin gibi subat ayýnda bir toplantýlarý var ankarada, eger imkanýn varsa sende toplantýya katýl ve çalýþmalarýna bir göz at istersen.
hoþçakal..
nihal..

Yahoo! Photos
Got holiday prints? See all the ways to get quality prints in your hands ASAP.