Re: [GNOME-TR] Re: Gnome-Turk Toplu Mesajý, Sayý 21, Konu 4

Mesajları tek tek değilde topluca alıyor olabilir misiniz?Kayıt olurken seçtiğiniz ayarları bir daha kontrol edermisiniz?
Liste sayfasında (linki aşağıda var zaten) bir kontrol eder misiniz aşağıdaki seçenek Hayır durumunda mı?

Liste mesajlarının size günlük toplu mesajlar olarak gönderilmesini ister misiniz? Hayır Evet