Re: [GNOME-TR] Gnome 2.12 Cevirileri

Baris Cicek yazmış:
Merhaba;

Bugun Gnome 2.12 cevirileri icin son dosyalari da gonderdim. Gene son
gune kaldigi icin bir kac cevirinin Gnome 2.12 icinde yer bulamama
ihtimali var ancak en azindan Gnome 2.12.1 icin cevirilerin `99%`
olacagini herkese mujdelemek istiyorum.

Bu rakam simdiye kadar ulastigimiz en iyi ceviri orani. Cevirilerin
nicelik olarak oldugu kadar nitelik olarak da onceki surumlerden daha
iyi oldugunu soyleyebilirim. Bundan sonraki surumler icin de bundan
asagi inmeyecegimize inaniyorum. Artik onumuze koymamiz gereken hedef
Gnome Belgelerini de tamemen Turkce hale getirmek.

Bu surumdeki calismalari icin basta; Deniz Kocak, Ercin Eker, Onur Can
Cakmak, Bulent Sener, Tolga Gunkut, Emrah Unal ve Serkan Kenar olmak
uzere tum arkadaslara Gnome Turk adina tesekkur ediyorum.

Bu surum ile citamizi biraz daha yukselttigimizi ve sonraki surumler
(Gnome 2.12.x ve sonrasi) icin daha iyi Kalite Guvence sistemi oturmus
bir Gnome Turk ailesi olmasi gerektigini dusunuyorum.

Pek tabi artik Gnome Belgelerini de durum sayfasina benzer bir sistemde
takip edip cevirilerine en kisa zamanda baslamamiz cok iyi olacak. Onur
Can Cakmak'in gelistirilmesinde onderlik ettigi Gnome KG sistemi icin de
bir sonraki surumlerde cok daha kontrollu bir olusuma gidecegimiz de
muhakkak.

Tekrar emegi gecen herkese tesekkur ediyorum. Sanirim bu basarimizi
Penguence dergisinin bu sayisinda guzel bir Gnome yazisiyla duyurmamiz
cok iyi olacak. Bunun icin umarim gec kalmamisizdir.