Re: [GNOME-TR] Gnome ses kisayollarini degistirmek?

Bendeki Fedora Core 4 dagitiminda ses yukseltme ve alcaltma ana sesi
degistiriyor. Sanirim bu durum Alsa ile alakali. Alsa kolon sesinin
hangi cikistan alacagini karta gore degistiriyor eger headphone ayri ise
ona gore ayarliyor saniyorum yahoo'dan okudugum kadariyla oyle.

Durum Gnome ile alakali degil saniyorum. Gnome Alsa'yi baz alarak tus
baglarini eylemlere bagliyor anladigim kadariyla.