[GNOME-TR] Ankara Penguen Pastanesi

Komik bir baslik oldugunu biliyorum ama dayanadim. Gecen hafta sonu
Istanbul'daydim ve toplanti yapmadan gelmenin uzuntusunden olacak belki
Ankara Guvenpark civarinda yeni (belki de benim icin) bir pastane onunde
fotografimi cektirdim. Belki bir meme baslatmis olurum sevdasiyla ve
listenin sakinliginden faydalanarak ilk fotografi buraya koyuyorum.
Sanirim senlik zamani da ugrak bir mekan olur burasi.

Dosya buyuklugu bakimindan affiniza siginiyorum, umarim deger. Resimdeki
halimi yorgunluguma verirseniz sevinirim. :)