Re: Ekran Goruntuleri ile ilgili

Bu da bir gorus tabi. Ancak ben de bu konuda bir mahsur
gormeyenlerdenim. Neticede Gnome masaustu'nun kullanimi gosteren ekran
goruntuleri olacak. Reklam oluyor biraz ama denildigi gibi ekran
goruntulerinin altina bir feragatname yazisi koyarsak reklam niyetinde
olmadigimiz, ya da en azindan Gnome ile alakali olmadigi o programlarin
belirgin bir sekilde belli olur, ne kebab yanar ne sis.