Toplanti, resimler ve web sitemiz

Selamlar,

Ben, Baris Cicek, Enver Altin, Erhan Ekici ve Seha Islam Bilgi
Universitesi'ndeki etkinlikten sonra Oba'ya gidip "bogaza karsi" (!)
neleri, ne zaman yapmamiz gerektigini konustuk. Yeni fikirler ve isler
bulduk. Onumuzdeki isleri, en azindan yakin bolumunu netlestirerek,
bir siraya koyduk. Toplanti'da aldigim notlari Erhan'a yolladim siteye
koyacak yarÄn.

Buarada, Arman Aksoy'dan odunc aldigimiz fotograf makinesiyle cok
fazla resim cekmedik ama resimler bir ADSL kullanicisini zorlayacak
kadar buyuk hala. Bi' yandan webe gonderim suruyor, bitince Erhan
onlari da site altinda bi' yere koyar umarim :).

Web sitesi konusunda; toplantidan dondugumuz gece sayfanin
degistirilmis oldugunu ogrendim. Biraz inceleyince redkit
(160.75.67.1) sunucusuna rootkit yuklenmis oldugunu gordum ve
yangindan mal kacirircasina kendi yonettigim bir sunucuya tasidim.

Yeni sunucu, ayni gun Baris ve Erhan'la konustugumuz, daha bos olan ve
itu uzem'deki gibi kisitlari olmayan bir sunucu. Ayrica -acikcasi-
"ceviri robotu" gibi projeler icin daha kolay gelistirme
yapabilecegimiz bir ortam. Umarim daha saglikli daha temiz bi'
gelecegi olur :)

Iyi calismalar
--
Onur Can CAKMAK