Open Source Günleri Hakkýnda ...

merhabalar.. Open Source Günlerini nasýl buldunuz?
5 Mart Cumartesi Söz verdiðimiz gibi oradaydýk.45 kiþilik bir grub olarak(Osmangazi Üniversitesi Elektrik-Elektronik Kulübü) .Görkem Çetin Hep beraber dinledik.Gerçekten çok güzel bir seminerdi.Kendisine Teþekkür ediyoruz.Migeul de Iceaza foto çektirdik.Biz zaten onun bu kadar küçük olduðunu bilmiyorduk.Þaþýrdýk ama kendisi gerçekten çok cana yakýn bir kiþilik olduðunu ortaya koyuyor.Benim Merak ettiðim nokta Seminerler Nasýldý Bekleneni verebildi mi? Uludað grubuna buradan çok kýrgýn olduðumu belirtmek isterim.Sergiledikleri hal ve tutumlar yüzünden.Seminerde Gösterdikleri tutumlar hiç hoþ deðildi.Kendilerine ayrýlan Sunum vaktinde sunumlarý yaptýlar daha sonra mikrofonu elden ele geçirip sorularý atlatmalar Eleþtriler sorulara verilen yanýtlar kendi puanlarýný gerçekten düþürdü.Yani bir kiþinin orada çýkýp Proje patlarsa patlar napalým olmadý olmadý demesi,gerçekten ben hayranlýk duyduðum kiþilere bunlarý yakýþtýramadým.Bakalým bir dahaki sefere daha çeki düzenli olur.
Saygýlarýmla...

Erdal Kurtulmuþ

Osmangazi üniversitesi

Elektrik-Elektronik Müh. Öðr.