Re: Gnome 2.10 Oncesi Ceviri Durumu

On Mon, 2005-02-28 at 23:29 +0200, Baris Cicek wrote:
> eog (143/10/8) Ridvan Can'dan bir cevap gelmedigi icin isteyenbirisi
> bu
> paketi alabilir.

ben bu paketi hemen bitirip gondereyim de (zaten bisey kalmamis),
eye of GNOME , collection, Unicode
cevirilirlerini aciklaga kavustursak iyi olabilir benim acimdan.

gnome-tr sozlugu Unicode = unikod diyor.

collection icin gnome-tr sozlugu birikim diyor bana da uyar acikcasi bu,
ama biraz anlasilmaz gelebilir digerlerine. Kolleksiyon da diger bir
secenek.

eye of GNOME, uygulamanin ismi olsa da, GNOME'un gozu gulumseten bir
ceviri. Ben cevirmekten yanayim.

dusuncesi olan?

--
-alphan