Re: Yine, yeniden ben.. Kovana kadar.. Ne yapayım , sadece bir adet Gnome var :)

Siz gitmedikten sonra kimse kovmaz merak etmeyin. Ogrenme isteginizi
anliyorum ama okumanizi tavsiye ettigim metinde bunlar zaten yaziyor.
Acikcasi her defasinda tekrar belgeyi acip, acaba bunu yazmamismiyiz
diye kontrol ediyorum. fuzzy ile alakali belgede su yaziyor:

fuzzy (bulafuzzy (bulanÄk imi)

BulanÄk imi Ãevirinin, Ãeviren tarafÄndan tam olarak kestirilememesi,
tereddÃtte kalÄnmasÄ halinde kullanÄlmasÄ gereken, ya da uygulanamanÄn
iÃindeki metinlerin deÄiÅmesi sonucu araÃlar tarafÄndan otomatik olarak
atan imdir. BulanÄk imleri bulunan girdiler Ãeviri olarak
gÃsterilmezler, ve Ãeviri istatistiklerinde bulanÄk olarak
belirtilirler.
[...]

atanan imdir. BulanÄk imleri bulunan girdiler Ãeviri olarak
gÃsterilmezler, ve Ãeviri istatistiklerinde bulanÄk olarak
belirtilirler.

Dedigim gibi isterseniz bana bir mektup atin ve bir paket belirleyelim,
bu sayede daha verimli bir calisma yapmis oluruz.