Ceviri Hakkinda

Selamlar;

Ceviri ile ilgili bende destek olabilmek icin listeye uye oldum.
Fakat cevrim icin gerekli bilgiye ulasabilmis degilim.
Diger listelerde de (Fedora / OOo gibi) ceviri konusunda gorev almak
istedigim icin onlara da uye oldum fakat gerekli dosyalari (.po dosyalari)
sitelerden cektim ama yaptigim cevirileri nereye gonderecegimi bulamadim.
Hatta bir kisminda o dosya ile ilgili ceviriyi yapan kisinin ismide bulunmakta ve
o dosya ile ilgili cevirileri o arkadasimiz yurutmekte oldugundan cevrimi yapilmayan
dosyayi aldim ama bu durumda da yapacagim ceviriyi nereye gonderecegimi bulamadim

Ayrintili bilgi gonderirseniz elimden geldigince destek olmak isterim.

Saygilarimla;

Murat ANLAYAN