Re: Gnome Türkiye Logosu

Seha İSLAM yazmış:

Birkaç hafta önce ilk halini gönderdiğim logonun son halidir.

İstediğim "plastik" görünümü elde ettiğimi düşünüyorum, fakat beğenilmeyen yönleri varsa her zaman önerilerinize açığım.

Henüz Flash dosyasını SVG formatına dış aktarım yapmayı öğrenebilmiş değilim, bu konuda bilgili olan arkadaşlarımız varsa yardımlarını rica ediyorum...

İlişikte bir SWF ve iki PNG [1000x1000(72dpi) ve 2000x2000(144 dpi)] bulunmaktadır, umarım SVG çıkarana kadar yeterli olurlar.

İyi Çalışmalar.

Merhaba

Benim hoşuma gitti. Listedeki diğer üyeler ne düşünür?

Bunu bizim "resmi" logomuz olarak kullanabilir miyiz?

Ne dersiniz?

İyi çalışmalar
Görkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard