[GNOME-TR] [Fwd: gnome türkiye sitesi]

--- Begin Message ---
Merhaba Arkadaşlar,
GNOME TÜRKİYE sitesi'ne belki haddim olmayarak yeni bir tasarım yaptım.
Siteye uzun vadede bir gnome forum'u ve gezegen'i eklemeyi düşünüyorum.
Bir de bunlara ek olarak GNOME Türkiye ailesi olarak, aylık bir e-dergi
çıkartsak. Bu sayede arkadaşların yazmış oldukları makaleler sistematik bir
şekilde yayınlanır. Özellikle programcı arkadaşların katkısı zannediyorum
çok olur. Buna elimden geldiğince tasarım, mizanpaj ve makale konularında
destek verebilirim. Ne dersiniz hoş olmaz mı?

tasarıma: http://mikropyuvasi.org/gnome-tr.png adresinden ulaşabilirsiniz.
Devamını sizin yorumlarınızla şekillendirmeyi düşündüm.

iyi çalışmalar.

--
Öğr. Gör. Fırat KÜÇÜK
Industrial Electronics Program Coordinator

  http://firat.kucuk.org/, firat[at]kucuk[dot]org