Re: [GNOME-TR] [Fwd: Penguence]

On Wed, 2005-08-17 at 10:42 +0300, Enver ALTIN wrote:
> Merhaba,

> Ben de katÄlabilirim. GNOME Marketing ekibinin bu konuda bazÄ
> ÃalÄÅmalarÄ ve hazÄr ÃeÅitli belgeleri var, ilk aÅamada onlarÄ
> yerelleÅtirebiliriz. Äyi bir baÅlangÄÃ noktasÄ olabilir.
O cevirileri kendi sitemize koyabiliriz. Dergi icin daha ozgun seyler
olmasi onemli. Oyle ya da boyle aslinda Gnome  Turkiye Marketting
grubunu da olusturmak lazim. Cevirilerden basimizi kaldirsak ve
periyodik toplantilari daha verimli hale getirsek basarabiliriz ancak
toplantilarda konustugumuz ve karara bagladigimiz, gorevlendirdigimiz
kisiler bile bazen gorevini yerine getirmiyor. Buna da Gnome 2.12 sonras
i bir cozum getirmek lazim.