Re: [GNOME-TR] Gnome 2.12 icin Dizgi Donmasi

Merhaba

Evince'i Bülent Şener çevirmişti, ben de sana yolladım diye
hatırlıyorum. Bir kontrol edebilir misin?

İyi çalışmalar
Görkem

Merhaba Arkadaslar;

Gnome 2.12 icin Dizgi Donmasi bugun basladi. Bu tarihten itibaren
uygulama dizgilerinde cok ufak degisiklikler disinda bir degisiklik
olmayacak.

Bugunden itibaren 5 Eylul'e kadar cevirileri tamamlamak ve yeni Gnome
surumunde hem nicelik hem de nitelik olarak daha iyi bir Turkce cevirisi
sunmak icin suremiz var.

Bu amacla, asagida durum sayfasindan aldigim bilgilerle bir liste
olusturdum. Burada ceviri eksigi olan paketlerin listesi, en son
cevirenleri ve ceviri dusumlari var.

Benim uzerimde olan bazi paketleri de listeye ekliyorum. Bu paketlerde
ceviren arkadaslar eger ceviriye devam edebileceklerse lutfen listeye
devam ettiklerine dair bir mektup gondersinler. Bunun disinda bosta olan
paketleri almaya isteyen arkadaslarda hangi paketleri aldiklarini acik
bir sekilde belirterek listeye cevap atsinlar. Bu arada kimi paketlerde
ONEMLI isaretini koydum, bu paketlerin incelenmesi/cevirilmesi
digerlerine gore daha fazla onem tasiyor, alacak arkadaslarin
vakitlerini ona gore ayarlamalari icin bunun onemli oldugunu
dusunuyorum.

Bu listeyi bir hafta sonra tekrar listeye gondecegim, uzerindeki
degisikliklerle.

paket C/B/C.siz En Son Ceviren
--------------------- ------------------ -----------------
eog 148/22/14 Ridvan CAN
epiphany 721/29/40 Ercin EKER
(!)evince 0/0/227 BOSTA file-roller 238/4/2 BOSTA
gcalctool 362/13/3 Burcin DONMEZ
gdm2 567/149/63 BOSTA
gedit 793/172/54 Furkan DUMAN
gnome-applets 889/41/30 Emre KADIOGLU
gnome-applets-location 4183/1969/445 Deniz KOCAK
gnome-control-center 636/43/55 Emre KADIOGLU
gnome-doc-utils 18/8/49 Emre KADIOGLU
gnome-games 1019/170/26 Metin TINAY
gnome-icon-them 49/0/1 Gorkem CETIN
gnome-media 463/17/17 Furkan DUMAN
gnome-panel 507/7/4 Seha ISLAM
gnome-system-tools 377/44/20 Deniz KOCAK
gnome-utils 448/15/9 Deniz KOCAK
gnomemeeting 653/80/60 Efe KAHRAMAN
gnopernicus 1186/9/22 Burcin DONMEZ
gok 433/1/0 Burcin DONMEZ
nautilus-cd-burner 90/33/37 Emrah UNAL
sound-juicer 105/11/10 Furkan DUMAN
(!)totem 108/81/170 BOSTA
yelp 150/1/0 Serkan KENAR
zenity 107/1/4 Burcin DONMEZ

------------ developer-libs -------------

(!)gconf		443/9/7			BOSTA
libgnome		210/11/2		BOSTA
libgnomeui		315/18/11		BOSTA

Bu arada belirli bir paketi almak yerine bos vakti oldugunu belirten
arkadaslar olursa onlara ben de paket taksisinde bulunabilirim, gerek
benim elimdekilerden gerekse extras'lardan.

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard