Re: Site Guncelleme : Miguel Roportaji

Baris Cicek yazmış:

Merhaba,

Uzun bir zamandir listeye pek bir sey yazamiyorum. Neyse bu vesile oldu.
En secme fotograflari koymussun tebrik ederim, aramizda duygusal bir
seyler gectigini sanacak herkes. :)

Bu arada bu roportaj isini sevdim ben. :) Sonucta e-posta ile yapmis
olduk bunu da, devam etmeyi, baska kilit insanlarla (Gnome ile alakali
tabi ki) roportaj yapmak nasil olur? Penguence icin konusmuyorum ama
bizim site icin, orada cogu kisinin ilgisini hic cekmeyecek seyler olur.
Ancak gnome.org.tr'ye zenginlik katmasi acisindan yapilabilir diye
dusunuyorum. Ne dersiniz.

Merhaba

Röportajı İngilizceye çevirsek, newsforge'a ya da lwn.net'e, ya da
linuxtoday.com'a haber versek / göndersek, çok güzel olur. Böylece
GNOME Türkiye grubu olarak ilk Türkiye dışı etkinliğimizi duyurmuş
oluruz.

İyi çalışmalar
Görkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard