Re: GNOME Turkiye - desteginiz bekleniyor.

Selamlar,

Biz de Erhan'la az once bundan bahsediyorduk..

Bence degisiklik daha once de soyledigim gibi cok iyi oldu.
Liste ve Web sayfalari bence en basta Turkiye'deki GNOME kullanicilari
icin bir iletisim platformu olmali, bunun yaninda Turkce ceviri ve
Turkce belgelendirme gibi bisleri de yapmali. Eh bundan iyisi samda
kayisi =).

Not:Buarada, gnome.org.tr ne asamada?

Iyi Calismalar.